Friday, October 15, 2010

Secret Admirer

Tajuk ini dalam bahasa Melayunya lebih kuranglah, 'Pemuja Rahsia' kot. Siapa-siapa yang pernah menjadi pemuja rahsia ini mesti berpengalaman merasa sakitnya memendam rasa dan bertepuk sebelah tangan. Orang yang dipuja buat dekk aje, tak tahu mende, sedangkan anda bagai nak pengsan bila bertembung atau berselisih dengannya. Segala hal yang ada kaitannya dengan si dia yang dipuja pasti akan anda cari, gali dan simpan buat azimat dalam sanubari anda. Bak kata orang, kalau tak nampak orangnya, nampak bumbung rumahnya sekalipun jadilah.

Peritnya bila mengenangkan bahawa hanya anda sahaja yang terhegeh-hegeh memuji dan memuja. Yang dipuja tetap tidur lena sampai meleleh air liur basi dan makan baekk punya kenyang sedangkan anda yang angau tak pasal-pasal (sampai panas-panas muka dibuatnya). Apakah kesudahan kisah anda yang tak sanggup dilihat orang ini, buka-buka le sikit rahsia anda sebagai pemuja tu kat sini.

Mozar : Ada ke lagi pemuja rahsia di zaman belog, fesbuk dan twiter ni, semua main sound direct je, kurang-kurang boleh sms. Kalau takde, korek le pula rahsia opah-opah dan atok-atok anda dulu kala. Pasti klasik gilerr.

'Heart' - kisah secret admirer yang tragis dan tangkap leleh. Mari lelehkan lagi air mata anda di sini

No comments:

Post a Comment

Pecah kaca pecah cermin, lepas baca harap komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...