Saturday, January 1, 2011

Selamat Datang 2011!

Selamat tahun baharu diucapkan kepada semua pelawat2 sekelian. Semoga azam yang pernah ditanam di awal tahun 2010 telahpun terlaksana. Bagi yang mengalami peristiwa penting samada yang gembira ataupun yang duka pastinya tahun 2010 akan dikenang sampai bila2. Bagi setiap orang, permulaan tahun merupakan satu fresh start bagi segala2nya. Yang bersekolah atau belajar di IPT akan memulakan penggal atau semester baru. Yang bekerja, satu jadual yang padat bagi setahun akan menanti, hanya penghujung tahun memberikan kelegaan bagi mereka. Awal tahun juga menyaksikan pelbagai perbelanjaan yang terancang terpaksa disediakan, contohnya persekolahan dan pembelajaran anak2. Apa2pun, bagi yang telah menyediakan payung besar sebelum hujan pada tahun lepas, perbelanjaan2 sebegitu tidaklah begitu menggusarkan. Makanya, permulaan tahun ini adalah masanya untuk mula menyediakan payung2 yang baru pula bagi menghadapi hari2 tengkujuh tahun hadapan pula.

Akhir kata, semoga tahun 2011 ini kita akan terus dikurniakan kesihatan, kebahagiaan dan kemakmuran hidup yang terbaik bagi menghadapi hari2 yang mendatang. Selamat Tahun Baharu 2011 semua!

Mozar : Setiap detik berlalu membawa kita jauh dari detik kelahiran tetapi membawa kita semakin hampir kepada detik kematian.

No comments:

Post a Comment

Pecah kaca pecah cermin, lepas baca harap komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...